İLK MİM- KİŞİSEL BLOG YAZARLARI NE DÜŞÜNÜYOR??


Merhabalar. :) Çok sevgili Bir Kısanın Günlüğü beni bu konuda mimlemiş ve ayrıca bana haber verdi. Ben de bunu fırsat bildim ve '' yeni blogger isimlerle tanışma vaktidir. '' diyerek sıvadım kolları, başladım yazmaya. :) Birkaç tane daha mim var ve onları da yazdıkça paylaşacağım. :)


                                                                        Şimdi Başlayalım! :)

Blogla tanışmam nasıl oldu?
Ben, bir sanatçının çok sıkı fanatiğiyim ve onu çok sıkı takip ediyorum. ''Onun yaptıklarını anlatmak için neden bir site kurmuyorum?'' Dedim ve başladım araştırmaya. Sonuç olarak blogger çıktı karşıma. Henüz, bu bahsettiğim çalışmayı yapmadım ama daha önceden küçük bir blog açıp kitap yorumları yazmıştım. Daha sonradan orayı da askıya aldım ve daha genel bir blog olan bu blogu, ''Simurg’ un Kalemi'' ’ ni kurdum. :)


Neden blog yazıyorum?
Keşfettiğim, gördüğüm, yaptığım şeyleri paylaşmayı seviyorum. Blog ile daha geniş bir kitleye seslenebileceğim ve burada yeni insanlar tanıyıp, yeni şeyler keşfedebileceğimi düşündüğüm için blog yazmaktayım. :)


Yakın çevremdeki insanlara bloğumdan bahsediyor muyum?
Evet, bahsediyorum. Çünkü fazla okuyucu demek; daha fazla yorum, fikir, yenilik demektir. Arkadaşlarımın çoğu anonim olarak bloğumu okuyor olsalar da, yaptıkları yorumlar eşliğinde kendimi geliştirmeye çalışmaktayım. Ayrıca çevremdeki insanlara blog konusundan bahsettiğimde ayrıca sıcacık bir ilgi, destek gördüğüm de doğrudur. :)


İlk yazım ile son yazım arasında ne gibi farklar var?
İlk yazım, aslında açılış yazım olmuştu bir nevi, bloğumun isminin nereden geldiğini anlatıyordu. Ama tabi sonradan yazdığım yazılarla kıyaslayınca yazma kabiliyetimin biraz da geliştiğini görüyorum ve bu beni mutlu ediyor. :)


Blog yazmak yaşantıma neler kattı?
Öncelikle, yeni insanlar tanıdım ki ben yeni insanlar tanımayı seven biriyim. :) Sonrasında, kendimdeki bazı eksiklikleri farkettim ve eksik yönlerimi düzeltmeye- tamamlamaya çalışıyorum. Blog yazarak ve geri dönüşler alarak daha fazla fikir edinmeye başladım ki bu benim için çok önemli ve büyük adımlar. :)


Diğer blog sahipleri ile iletişim kuruyor muyum?
Kısmen, diyebilirim. Evet, iletişim kurduğum blogger arkadaşlarım var ama açık söylemek gerekirse bu konu üzerine çok eğilmedim. Bazı blog sahibi arkadaşlarımı sosyal medyalardan takip ediyorum, hatta birbirimizde telefon numaralarımız vs. var ama dediği gibi bu konu üzerine biraz daha fazla eğilmeliyim. ( Bu soruyu soran kişiye hatırlatması için teşekkürler. :) )


Hangi kaynaklardan ilham alıyorum?
Google’a ‘’ acaba ne yazsam? ‘’ diye zaman zaman haberlere- hobi sayfalarına baktığım doğrudur, ama genellikle günlük hayatımda yaptıklarımı yazmaya çalışıyorum. Gün içinde yaptığım bir şey, beni yazmaya götürebilir. Gezdiğim bir yer, dedemle sohbetimiz, eski anılarım vs.


Rahatsız olduğum bir konu var mı?
Elbette, her insanın rahatsız olduğu konular vardır. Mesela, bir yazıyı her insan beğenecek diye net bir şey yoktur. Ki benim yazdıklarımı herkese beğendirmek gibi bir çabam da yok. Ben şu an emekliyorum, yürümeye başlamadım ( söz; çok sevdiğim bir arkadaşımdan alıntıdır. ). ‘’ Güzel yazamıyorsun. ‘’ demek yerine ‘’ şu konulara dikkat ederek yazını geliştirebilirsin. ‘’ denmesini tercih ederim ( aldığım birkaç maile dayanarak konuşmaktayım. ) .


           Yakın arkadaşlarıma blog yazmayı önerir miyim?
Elbette, çünkü her insanın dünyası, ruh hali farklıdır. Onların da yazarak kendilerini ifade etmelerini, yeni çevreler edinmelerini isterim. :)


Şimdi, aşağıya birkaç mim bırakıyorum. Daha aranızda yeni olduğum için takip ettiğim blogları sayısı az, ama çoğalması dileğiyle. :) SEVGİLERLE.. :)









31 yorum:

  1. Kim diyor bilmiyorum ama bence gayet iyi yazıyorsunuz. Elbette yazdıkça daha da gelişecektir ama kötü yazıyor denilecek bir durum yok bana göre. Ben keyif alıyorum okurken, her girdiğimde uğradığım bloglardan birisi burası. Cevaplar doyurucu, amacına uygun bir mim çalışması olmuş. Elinize sağlık. :) Sıra bana geliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bu güzel ve motive edici yorumunuz için. :) Dediğim gibi, yazma kabiliyeti yazdıkça gelişir. Sizin miminizi de heyecanla bekliyorum :D

      Sil
  2. Aaa ikinci mim davetim oldu. Birinciye icabet edemedim henüz (Acık zahmetli bir mim idi). Buna icabet ederim (Yani inşallah). Ben de yeni sayılırım (Ama değilim gibi de, böyle bir kaynaşmalar coşmalar). İlahi sevdim seni blög alemi. Teşekkürler Simurgcan, ayrıca pek güzel mim olmuş, zevkle okudum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simurgcan. :) bunu sevdim. :) Heyecanla miminizi bekleyeceğim. :)

      Sil
  3. Açıkçası bende merak ettim kimlerin o tarz mailler attığını ama, bence de hiç takılma. Şahsen ben gayet severek ve merakla okuyorum yazılarını :)
    Ellerine sağlık^^
    Aynı mimde bu 3. mimlenişim, çok heyecanlıyım. En kısa zamanda cevaplayacağım, hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takılmıyorum ki, herkesin kendi düşüncesi sonuçta. Herkes beğenmek zorunda değil dediğim gibi. :)

      3. mim demek. Ayrı bir merak ettim. Heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  4. İlk miminiz hayırlı olsun.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok içten,dürüst yazıyorsun. Olduğun gibisin ve bu yüzden buraya uğrayıp yazılarını okumayı seviyorum. Bilmeni istedim :)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için <3

    YanıtlaSil
  7. Zevkle okudum:)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Bloglar iyi oluyor gerçekten. :)

    Ben de beklerim bloguma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Kimsenin ne dediği umurunda olmasın, sen yazmaya devam et. :) seni Seviyorum. Gizli hayranın

    YanıtlaSil
  10. Mimine icabet etmiş bulunuyorum Simurgcan, vatana millete hayırlı olsun ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi senin miminden geliyorum ablacım. :) büyük bir mutlulukla okudum. :) eline sağlık :)

      Sil
    2. Teşekkürler canım, yeni yazılarını bekliyorum ❤

      Sil
  11. Çok teşekkürler sevgili Simurg'un Kalemi.Blog dünyasının kendine has işleyişlerinden birine dahil oldum sayende.Sevgiler bol mimler ;)

    YanıtlaSil
  12. ilk mimlendiğimde nasıl heyecanlanmıştım :) seninde hevesle cevapladığın çok belli :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ;
    İlk mim hayırlı olsun ... Darısı başıma ...
    Kalemine ve yüreğine kuvvet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler. :) o zaman sizi de bu mime dahil edeyim. :)

      Sil
    2. Ay deme ne olur ... Daha mim leri yapamadım bile :) tam da bundan var iki tane senle 3 olur neden olmasın :)

      Sil
  14. Ben senin mimine yorum yaptım sanıyordum baktım yok benim hatlar karıştı herhalde! :D İlk mimin hayırlı olsun kuzum <3 Canım kim sana o tarz mail atıyor göster hemen ifadesini alalım! ^^ Sen çok güzel yazıyorsun ve ilk blogunda ki kitap yorumlarını da beğenerek okuyordum. Başkalarının söylediklerini kafana takma canım. Umarım blog yazarlığımız uzanca sürer! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canısı, gerekenler gerekli cevabı cevapta aldılar :)teşekkür ederim çokcaaa ve
      inşallah :)

      Sil
  15. Yazıların gayet güzel, kim beğenmemiş yaa. Seni ve bloğunu tanıdığıma çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tanıştığımıza sevindim. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.