* Mim * - KİM Kİ BU SİMURG? :)


Merhaba. :) Bu mimi yeni başlatmış bulunuyorum ama biraz değişik bir mim olmasını istedim. BlogluYORUM 'un da dediği gibi bir nevi yazılı niteliğinde ama bu mimde soru falan yok. Sorularınızı belirleyecek olan sizlersiniz. Bu mimde siz ne anlatmak isterseniz o var. :)

Biraz uzun yazacağım ama inşallah sıkılmazsınız..



                                                 HADİ, KİMMİŞ BU SİMURG? BAŞLAYALIM! :)


                                                                          ( işte asıl Simurg :) )

Simurg diyorum ben de kendime ama benim de bir ismim var standart olarak. Ben Nurcan Tokaç. :)
Ben 22.06.1994 Kadıköy doğumluyum. Aslen Kastamonu kütüğüne bağlı olsam da, Kastamonu’yu bilmiyorum. 8 yaşıma kadar İstanbul- İçerenköy’de ( şu anki Ataşehir ) yaşadım. Babam ve ailesi, babam daha çok küçükken Kastamonu’dan İstanbul’a göçmüşler ve yaşamlarını kurmuşlar. :)

Ben 9 yaşındayken ise babamın işi dolayısı ile Gebze’ye taşındık, hala da Gebze’deyiz. İlkokul, ortaokul ve liseyi Gebze’de bitirdim. Üniversite yaşamımın iki senesi ise Zonguldak’ta geçti, iki senesi ise Eskişehir’de geçmekte ( Aöf olarak. ). :)

Okul hayatım ise bir hayli karışık. Ama en güzel yıllarım. :) İlkokuldan başlarsak, iki sene İstanbul’da, devamını ise Gebze’de okudum ( ilkokul ve ortaokula dair hiçbir anımı hatırlamıyorum maalesef.. ) .  Liseye gelince, bir sene düz lise öğrencisi oldum. Ama o zamanlar acayip bir anaokulu öğretmeni olma hevesim vardı. Lise biri bitirdim ve sonrasında kız meslek lisesine geçip çocuk gelişimi eğitimi aldım. Lise ortamım çok eğlenceliydi. Sadece kız ortamıydı ama çok değişik anlarımız oldu. Takıntılı hocalarımız mı olmadı, sınıfta biber gazı sıkıp dersi mi kaynatmadık, sınıfça okulu mu asmadık.. :D

Meslek liseli olanlar bilir, lisenin son döneminde staj var. Onu da yaptım, bir okulun ana sınıfında günde üç gün olmak üzere stajyerlik yaptım. :) Bütün sıkıntım, stresim o çocukların içinde gidiyordu. Bir de onların size ‘’ Öğretmenim ‘’ demesi yok mu. :)

Sonrasında lise bitti, üniversite sınavına girdik. Hani anaokulu öğretmeni olacağız ya. Ama puanlar gelince hevesler kursakta kaldı. Biliyorsunuzdur, anaokulu öğretmenliği ve çocuk gelişimi puanları fazlaca uçuk.  Ben de ‘’bir sene daha hazırlanırım.‘’ dedim ve mezun olduğumdan sonraki sene dershaneye gittim ve hazırlandım. Ama sınav sonrası sonuç yine hüsran oldu. Bir de danışman öğretmenimin beni yanlış yönlendirmesi ile ben ilk tercihte açıkta kalmayayım mı!!

‘’Okul hayatım bitti benim.‘’ diye evde ağlayıp duruyordum o zamanlar. Ama ikinci tercih için annem beni dershaneye gitmeye zorlayınca inat ettim ve gitmedim, tercihlerimi evde kendim yaptım. Çocuk gelişimi de yazdım, ana sınıfı öğretmenliği de, başka bölümler de. Tuta tuta 17. Tercihim olan Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi- Halkla İlişkiler ve Tanıtım- önlisans programı tuttu. Ben de gittim. Biraz tereddütlü gittim ama iyi ki de gittim.

Benim bölümümün olduğu kampüs Zonguldak’ın Gökçebey ilçesinde. Ama kampüs değil, de küçük bir okul diyebiliriz ( tık tık ) . Olsun dedim ve kaydımı yaptırdım. Bana kampüs değil, bilgi lazımdı. :)

Zonguldak’taki iki sene boyunca başıma türlü olaylar gelse de bunların hepsi bana tecrübe oldu. Mesela ilk kez Zonguldak’ta polise telefon ettim, ilk kez orada karakola gittim, şikâyette bulundum. Kendi başıma bir birey olma adımlarımı orada attım. İnsanlara bakış açım değişti, her insana güvenmemem gerektiğini öğrendim, ehliyetimi Zonguldak’ta aldım vs. :)

Okul ortamım, arkadaşlarım çok iyilerdi, bana her konuda destek oldular ve olmaya devam ediyorlar. :) Şimdi orada değiliz ama irtibatımız, Skype- telefon görüşmelerimiz, hocalarımızla irtibatlarımız devam etmekte. :)

( Eskişehir turumuzdan yakın arkadaşlarım ve ben. :) ) 

( üniversite arkadaşlarımdan bazıları :) )


Zonguldak’taki iki sene de bitince, Aöf bürosuna gittim ve Uluslararası İlişkiler Lisans programına kaydımı yaptırdım. Halkla ilişkilerle hiç alakası yok ama bana benzersiz bir dünya görüşü verdi bu bölüm. Şu an 3. Sınıftayım ve zorlansam da halimden memnunum. :) Zaten bir yabancı dilim vardı, Halkla İlişkiler ve Uluslararası İlişkiler bölümlerinin dil zorunluluğu ve benim de yeni bir dil öğrenme hevesim sayesinde Rusça’ya başladık. :)

Şu an Aöf ile birlikte giden bir iş yaşamım var. Bir mağazada halkla İlişkiler- müşteri ilişkileri yapıyorum. :)


                                            GELELİM BİZİM SİMURG NELERİ SEVER??

  • Ben fazla neşeli ve arkadaş canlısıyım. Dışarıdan bakınca sert, sinirli biri olarak görülüyorum çoğu zaman. Ama aslında fazla arkadaş canlısıyım. İnsanların kalplerini kırmayı sevmem, hatalı isem özür dilerim, karşı tarafın bir atak yapmasını beklemem, atağı ben yaparım.

  • İnsanlara ansızın küçük armağanlar göndermeyi seven biriyim. Hediyelerime kendimden birşeyler katmayı, onları allayıp pullayıp göndermeyi seviyorum. Maddiyat değil, maneviyat önemlidir benim için. İnsanların yüzünde bir gülümseme bırakabilmek önemlidir.


  • Gezmeyi çok seviyorum, fotoğraf çekmek en büyük hobim. :)

  • Yalnızlığı çok severim. Yalnız kaldığımda kendimi çok rahat dinleyebiliyorum. Çünkü insan yalnız kalınca bazı şeyleri daha rahat idrak edebiliyor. :)

  • Müzik dinlemeyi, sesim kötü olmasına rağmen şarkı söylemeyi çok seviyorum. Karaoke yapmaya bayılırım. Kulaklığı takıp bağıra çağıra elimde tarakla şarkı söylediğim anlar mevcut. :D

  • Yurt dışına çıkmayı çok istiyorum. Farklı kültürler ve insanlar tanımayı çok seviyorum. Gitmek istediğim ülkeler ise şöyle: Azerbaycan, Norveç, Rusya, Ukrayna, Danimarka, İsveç, İtalya, Endonezya ve adını aklıma getiremediğim birkaç ülke daha. :)


  • Bildiğiniz gibi Eurovision fanıyım, kaçırmamaya çalışırım. :)


  • Alexander Rybak’ın çok büyük hayranıyım. Onun hakkında sorduğunuz her şeyi saniyesi geçmeden cevaplayabilirim. :) Onu kendime idol görüyorum. Kendisiyle tanışmamıza az kaldı ve ben heyecandan ölmek üzereyim sanırım. :) Kendisi benim için iki adet imzasını yolladı, üçüncüsünü de ben kendim alacağım inşallah. :)


Alexander Rybak'ın ilk albümü FAIRYTALES ( Türkiye'bulunmuyor, bir arkadaşımın armağanı. :) )





  • Kitap okumayı çok seviyorum, her an yeni şeyler öğrenmeye açığım. genellikle kişisel gelişim okusam da; macera, aşk, dram yüklü kitapları da araya serpiştiriyorum. vampirli hayaletli kitapları sevmem. 

  • Film izlemeyi çok seviyorum, harici harddisc'im var ve orada minik bir film arşivim var ( 400 Film henüz ) . Bazı filmleri tekrar tekrar izlemeye ise bayılıyorum. :)


                                                              SİMURGUN OLUMSUZ YANLARI

  • Ben çok fazla duygusalım ve en ufak bir durumda bile ağlayabiliyorum. Mutluluktan, üzüntüden, canımı yakan herhangi bir durumdan vs. bu huyumu hiç mi hiç sevmiyorum.


  • Sinirli bir yapım var, ama birisi beni deli ederse sinirim ortaya çıkar ve ağzımdan çıkanı kulağım duymaz.


  • Bazen kendi başıma buyruk iş yapabilirim ama işin sonunda her zaman annemin dediği çıkar..

  • Bazen gereğinden fazla konuşuyorum, insanlar sıkılabiliyor. 

  • Çok inatçıyım. hangi konuda inat ettiysem o konunun üzerine giderim. Sonuç olumlu veya olumsuz olsun, fark etmez..





İşte bu da benim hayatım. :) Öyle çok şaşalı bir hayatım yok ama ben halimden çok mutluyum. :)


Sosyal Medyada Nurcan Tokaç :)


Bu mime dahil olan isimler ise şöyle:

Bir
Sizlerin mimlerinizi de heyecanla bekliyor olacağım, ben yaptım- sıra sizde. :) 

GÖRÜŞÜRÜZ. :) 

50 yorum:

  1. Tanıştığımıza memnun oldum :) Keyifle okudum yazını.

    Büyük maceralara gerek yok hayatın küçük zevklerinin tadını çıkartabilmek bence en önemli olan. Ama tabi arada hayallere de yer olmalı.Üçüncü imzayı heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. :) inşallah o imzayı alırsam yazısını da yazarım. :)

      Sil
  2. Hey güzel mim olmuş.Benim bu aralar sınavlarım var.Malum final haftası.Bu mimi sonra yazarım.Ek olarak;ben de Darıca'da oturuyorum. : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darıca mı? çok yakınmışız demek ki sevgili Veysel. :)

      Sil
  3. Zevkle okudum canım. Beni de katmışsın, müs vaktimde serpiştiririm inşallah. Çok memnun oldum Simurgcan, şirin hatun seni ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun Emine ablam. :) sizin yazınızı da heyecanla bekleyeceğim. :)

      Sil
  4. Ayyyy canım demek Kastamonulusun . Benim ilk görev yerim Kastamonu ve insanını çok severim . Memleketim de Eskişehir😉❤️
    Mim için teşekkür ederim en kısa zamanda cevaplayacağım 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, Kastamonuluyum ama hiç gitmedim, insanını sadece çevremdeki ailemden biliyorum. ama iyidir Kastamonu insanı. :)
      heyecanla bekliyorum yazınızı :)

      Sil
  5. Kendisini bu kadar güzel ifade eden çok az insan tanıyorum. Hiç sıkılmadan, merakla okudum yazını. Blogumun adını görünce de nasıl sevindim anlatamam. Ben de can atıyorum bu mimi yapmaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin miminden geliyorum Fıstıkk :) teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. senin de ellerine, kalemine, yüreğine sağlık. :)

      Sil
  6. Simuurg, canım sen çok tatlı bir kızmışsın ben seni çok sevdim.Bazı huylarını da benzettim kendiminkilere inan.Ben şimdiden hazırlanayım.Sanırım ben bir mimi kaçırdım.Tatildeyim, diğerinde kitaplarım evde kaldı ve düşünerek yapmam gerekiyordu.Beni de mimlemişsin canım, çok teşekkürler.Dersime hazırlanayım o zaman.Sevgilerimle kızım.Sen çok güzel yazıyorsun, yazmadan gitmek olmazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. :) az önce okudum miminizi de, elinize emeğinize ve yüreğinizde sağlık :)

      Sil
  7. Seni daha yakından tanıdığıma sevindim Nurcan. Mim çok güzel olmuş, keyifle okudum.
    Kasmadan, sorularla sınırlamadan yazmak eğlenceli olacak. Kendimizi tanıtırken, blogger arkadaşları da daha yakından tanımış olacağız böylece. Çok iyi ettin bu fikri ortaya atarak. :)
    İzmit benim yaşamak istediğim bir yer, zaten sık sık gidip geliyordum eskiden, şimdi biraz daha azaldı. Ama her kitap fuarında orada oluyorum bir aksilik çıkmazsa. Çok güzel, yaşanılası yerler. Sıra bizde artık.
    Teşekkürler kendini samimiyetle tanıttığın için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Serhat. İzmit gerçekten iyi bir şehir bana göre. benim olduğum yere bir saat uzakta ve ben de amatör bir şoför olarak bu aralar az çok gitmeye çalışıyorum. :)
      Az önce mimini okudum ve yorumumu bıraktım. :) kalemine yüreğine ve düşüncene sağlık. :)

      Sil
  8. Öncelikle ellerine sağlık diyeyim, tanıştığımıza da çok memnun oldum Simurg, Nurcan :)
    Serhat'ın da söylediği gibi sorular olmaması iyi olmuş, bu olayı sevdim. Sevdim de.. Nasıl yapacağım bakalım. Hayırlısı olsun artık :)

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sıra sende Didem'ciğim . :)

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Simurgu yakından tanımak iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel anlatmışsın açık yüreklilikle. Kendi üniversite zamanlarıma gittim. Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık sevgili Nurcan.Seni yakından tanımak güzel.Ayna Hikayesi'ni mime dahil ettiğin için ayrıca teşekkürler.Ne güzel pırıl pırıl bir genç dedirtiyorsun.Genç neslin okumaya yazmaya meyli de umut veriyor insana.Şansın bol olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağolun. :) öğrenmek her zaman iyidir. :)

      Sil
  14. Uzun yazacağım bu yazıya... İnanılmaz samimi olmuş!!!!!
    Hele migrenim bir geçsin :))
    Hem de mimlenmişim!!!!
    Şimdilik ön sevgi ve teşekkürlerimi yollayıp kaçıyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heyecanla bekliyorum sevgili Dağınık Anne! :)

      Sil
  15. 7 yıllık arkadaşlığımızdan dolayı seni iyi tanıyorum ve iyi ki tanımışım. Bilmediğim şeyleri de öğrendiğim iyi oldu. İkimizinde Alexander geçmişi zaten benim için en keyifli yıllarımdı. ^^ Çok samimi yazmışsın canım benim kalemine sağlık. ❤ Mimi çok beğendim, en kısa zamanda yazmaya çalışacağım. Beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim canım benim. <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni en iyi tanıyanlardan birisin İlknur'um. :) çok sağol canım, senin mimini de heyecan dolu bir şekilde bekleyeceğim. :)

      Sil
  16. yazı uzun ama okuması kolay oldu :) neden anlamadım. mim listende hemen herkes var, bu arkadaşlar mimleyecek kişi bulamıycak :DDDD.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun, güzel düşünceleriniz için. :)

      Sil
    2. Kural hep bi sitem hep bi sitem yazmasa Simurg a sitem gelecek ������

      Sil
    3. başkalarına da yazacak kişi bıraksaymış :D sitem değil öneri. simurg sen fenomene bakma bana karşı ayrı bi takıntısı var :)

      Sil
  17. Simurg çok güzel olmuş, çok da samimi 😉
    Yakindan tanima firsati icin idesl bir mim...
    Kalemine sağlık!
    Bana da paslamissin teşekkür ediyorum 💕

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel bir mim başlatmışsın. Hem farklı hem yararlı olmuş bloggerleri tanıma açısından. Benim bir arkadaşım da anaokulunda staj yaptı lise döneminde. Çocuklarım diye bahsederdi ordaki çocuklardan. Şu an burdurda çocuk gelişimi okuyor. Son senesi bakalım ne yapacak. Keşke sen de üniversitede bu bölümle devam edebilseydin. Açıktan ben de uluslarası ilişkiler okuyorum. Dil konusunda bu yaz bir şeyler yapmak gerek artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocuk gelişimi hayalimdi ama böyle olması gerekiyormuş diyelim. ama yine öğretmenilik yapabiliyorum, sorun yok. bir arkadaşım özel bir kreşte çalışıyor, arada gidiyorum onun yanına ve kendime hatırlatıyorum mesleği :)

      uluslararası ilişkiler.. sonumuz ne olacak bilmesek de.. Dil şart. :)

      Sil
  19. Canım benim çok samimi ve tanıştığıma memnun oldum mim olmuş bu :)
    Bana da pas atmışsın , teşekkürler tatlım
    Ama sizin kadar bu mim in altından rahat kalkamam sanırım ... Biraz vakit lazım bana :)))
    Kalemine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vakit sizindir. :) teşekkür ediyorum :)

      Sil
  20. aslında birbirimizin iç dünyasını ve neler yaşadığını biliyoruz paylaştıklarımızdan ama böylesi şekilde tanışma fırsatı da bulmuş olmak ne güzel :) teşekkürler simurg :)

    YanıtlaSil
  21. Aaaa yeni mim! Ve ben de mimlenmişim! Çok teşekkür ederim öncelikle mim için. Yazmak için sabırsızlanıyorum :D Seni tanımak güzeldi :') İmzaları kıskandım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim. heyecanla bekliyorum yazını.. Kıskanma ama. :) istersen onu gördüğümde senin için de alırm. :)

      Sil
  22. Ben de seni tanıdığıma çok memnun oldum Nurcan :) Çok keyifle okudum yazını, çok güzeldi. Sanırım yengeç burcusun, çok duygusalım yazmışşsın :) Bunu okuyunca bir daha geri dönüp baktım doğum tarihine; çünkü nedense beni tarif etmiş gibiydin ve bir yengeç'i en iyi bir yengeç anlar :) Tekrar eline sağlık diyorum, vakit bulursam ben de bu mim'i yapmak çok isterim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba. :) ben de çok memnun oldum tanıştığımıza.. :) İnşallah yaparsın veya yaptın. okumayı çok isterim. :)

      Sil
  23. Az kalsin meslektas olacakmisiz. Renkli egitim hayatini keyifle okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) yine olabiliriz belki :D Sağım solum belli olmaz. :) sağolun.

      Sil
  24. Salam. Sevərək oxudum yazını. Blogunu yeni tapdım və ilk yazın olaraq bu mimi oxuduğuma sevindim. səni yaxından tanıdım. Azərbaycana gəlmək istədiyini oxudğuma sevindim ;) Rybaki mən də sevirəm. Sən amma imza filan almısan. Bir də mən Rybakı canlı öz universitetimdə görmüşdüm. Bizdə Avroviziya keçirildiyi zaman bizim univə də gəlib mahnı oxumuşdu. İmzasını isə ala bilməmişdim.-_- Canlı daha yaraşıqlıdı ;) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaaaa.. :) seni tanıdığıma çok sevindim. :) Azerbaycan benim ikinci evim gibi, öyle hissettiriyor bana. geleceğim inşallah :)

      şu an o kadar kıskandım ki seni ( tabi ki şaka :) )

      benim de onu görmeme az kaldı, onu görünce senin için de imza alabilirim. :)

      Sil
  25. Salam. Sevərək oxudum yazını. Blogunu yeni tapdım və ilk yazın olaraq bu mimi oxuduğuma sevindim. səni yaxından tanıdım. Azərbaycana gəlmək istədiyini oxudğuma sevindim ;) Rybaki mən də sevirəm. Sən amma imza filan almısan. Bir də mən Rybakı canlı öz universitetimdə görmüşdüm. Bizdə Avroviziya keçirildiyi zaman bizim univə də gəlib mahnı oxumuşdu. İmzasını isə ala bilməmişdim.-_- Canlı daha yaraşıqlıdı ;) :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.